14. 05. 2017.

Flower Lashes (LibroDiBellezza X Tenaco

Bok svima!
Pretpostavljam da je većini vas jako zbunjujuća činjenica da Antonela opet piše.Znate onu ''Čuda se događaju'' , e pa ta vrijedi i u ovom slučaju. Vjerojatno se tipkovnica na mom laptopu ne bi ugrijala sama od sebe, da me jedna divna mlada dama, moja kolegica blogerica i veliki ljubitelj šminke, kao i ja, nije kontaktirala s idejom o suradnji. S obzirom na to da već neko vrijeme pratim njezin instagram, a njen blog rado čitam odlučila sam se prihvatiti prijedlog.
Ako se pitate tko se krije iza ove suradnje, odgovor slijedi.
Radi se o Teni Ćorić, vlasnici bloga Beauty Wonderlust. Možda ste se već susreli sa njenim divnim instagram profilom pod imenom tenaco !
Ono po čemu je ova suradnja, barem meni posebna je činjenica da ja i Tena u svakoj fotografiji priloženoj u ovaj post slavimo divne stvari, ljubav prema šminkanju, unikatnost i različitost.
Ni jedna od nas nije se odlučila za nekakav svakodnevni makeup, već za nešto svoje, neki plod svoje mašte, neku ideju koja je nastala i rasla u našim glavama, sve dok je nismo pomoću šminke i kistova pretočili u stvarnost.
Kako je došlo do ovog look-a?
Odgovor je jednostavan. Vjerovali ili ne ideja je došla sama od sebe, na predavanju iz statistike. Samo tako dok sam pokušavala pamtiti, razumjeti, slušati i pisati u isto vrijeme u glavi se dogodio boom. Pa zašto ja ne bi imala cvjetne trepavice? Sve je izvedivo, pomislila sam, pa valjda i to. I nakon nekoliko pokušaja je napokon uspjelo. Umjesto umjetnih trepavica, odlučila sam se na trepavice od cvijeća, pravog cvijeća. Onda nakon cvjetnih trepavica još jedna ideja. Tuš ne mora uvijek biti crn,zašto ne bi bio bijel? I tako ideja, za idejom i nastao je ovaj look.
Koje proizvode sam koristila?
Catrice HD Liquid Coverage Tekući Puder
Catrice Cosmetics 18 h Color & Countour Olovka Za Oči
Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara
Catrice So Glow Highlighter
NYX Born To Glow Tekući Highlighter
Essence All About Matt Puder u  Kamenu
Catrice Sung Glow Bronzer
iii
Puno cvijeća i puno mašte
Nadam se da vam se sviđaju moji i Tenini radovi,kao i da će ovakvih suradnji biti i u budućnosti!
Ukoliko još ne pratite Tenu, zapratite je na društvenim mrežama kao i na blogu!
Blog
Instagram
Bloglovin








Tenin look :




xoxo,
Antonela


Share with the world:

2 komentara:

  1. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for leaving lovely comment !!

Antonela xx

 
Designed by Beautifully Chaotic